Search This Blog

Thursday, September 4, 2008

The Spanish Riding School / Die Spanische Hofreitschule


Although I have a ticket for their performance on Sunday
I went to one of their practices.
Photography is strictly forbidden, so I snuck these pictures
running the risk of being evicted, shot at dawn or worse.

Obwohl ich eine Karte fuer die Sonntag Vorfuehrung habe,
ging ich zu einer ihrer Proben.
Fotographieren ist natuerlich strengstens untersagt,
daher habe ich diese Aufnahmen im Geheimvorgang gemacht mit dem Risiko
des sofortigen Hinauswerfen, erschossen werden oder noch schrecklicher.
Aber welche Opfer bringt man nicht fuer die alte Fotographie?

I am looking forward to again seeing these intelligent horses
perform riding manouvers, actually quite alien to their nature.

Diese aeusserst intelligenten Pferde machen Manoever, die eigentlich wesenswidrig sind.


Ich weiss nicht ob ich ob ich waehrend der Sonntag Vorfuehrung
Bilder zu machn im stande sein werde.
So vorsichtshalber zeig ich euch diese.

I don't know if I will be able to take some pix during Sunday's Performance.
So, just to be sure, I'll show you these.
Posted by Picasa

No comments: